sábado, 1 de febrero de 2014

JORNADA 10: CELTICS - DREAM TINC

RESULTATS 
   1º Q
2º Q
3º Q
4º Q      
TOTAL
CELTICS    1715141359
DREAM TINC    1416151863


TIRS LLIURES  
Anotats
Tirats
Porcentatge
CELTICS
17
31
54,83%
DREAM TINC
24
42
57,14%

FALTES
CELTICS
34
DREAM TINC
26


Partit molt igualat on tot moment va haver opcions per guanyar,  el millor partit jugat pels celtics del que portem de temporada, contra els líders de la lliga. Aquest partit ens va faltar una mica d'ambició, ja que en el principi del segon quart vàrem a conseguir una diferència màxima de 12 punts, pero una relaxació de l'equip celta va permetre que els Dream Tinc puguessin reaccionar. I en el darrer quart quan van obtenir el Dream Tinc la màxima diferència de tot l'encontre de 6 punts l'equip celta no va baixar els braços, sinó tot el contrari, reaccionant i arribant en el darrer minut a 1 punt a sota, gràcies a 2 triples pràcticament consecutius, que feia arribar al darrer minut amb molta emoció, lamantablement Dream Tinc va ser més acertat amb els tirs lliures, i els hi va donar la victoria.

Ara venen 2 partits contra equips de la part mitja alta de la classificació, que veient els resultats obtinguts en els darrers partits, ens fa veure el futur amb optimisme, un bon paper en aquests 2 partits ens pot fer escalar alguna posició. Després d'aquests 2 partits ens ve un calendari més favorable jugant contra 2 equips que estan per sota a la classificació.

Confio amb les possibilitats de l'equip i possiblement podem entrar en una dinàmica de victories consecutives, com vàrem realitzar l'any passat que ens faria equilibrar la balança de partits guanyats i perduts, que ens faria veure en uns altres ulls el tram final de lliga.

Força celtics!!!!!!!!

Partit realitzat al Pavelló Can Balsach  pista 2, el diumenge 26 de Gener a les 09:00 hores

No hay comentarios.: